Error
  • You are not authorised to view this resource.

جستجو

مهمترین مطالب

آموزش جایگذاری فونت در Word

حتما برایتان پیش آمده است هنگامی که فایل ورد خود را به یک کامپیوتر دیگر انتقال میدهید فونت های آن دچار به هم ریختگی میشود زیرا در کامپیوتر دیگر فونت های مربوط به ورد شما وجود ندارد.

در ادامه مطلب روش جایگذاری فونت در Word را آموزش خواهیم داد.

این ترفند در ورد 2010 ، 2013 و 2016 تست شده است. برای اینکه فونت را به همراه فایل ورد ارسال کنید ابتدا روی تب File کلیک کنید و گزینه‌ Options را انتخاب نمایید.

در پنجره Word Option باز شده، در سمت چپ پنل روی گزینه Save کلیک کنید.

سپس در پایین پنجره روی گزینه Embed Fonts in The File کلیک نمایید.


بعد از انجام این کار حجم فایل ورد شما افزایش پبدا میکند و برای اینکه حجم فایلتان بسیار بالا نرود گزینه Do not embed common system fonts را در قسمت Embed Fonts in The File را نیز تیک بزنید تا حجم فایل ورد شما با افزایش زیاد حجم ذخیره نگردد.

تشخیص آنلاک بودن آیفون ازطریق IMEI

گوشی های آیفون در دو نوع لاک و آنلاک به بازار عرضه میشوند. گوشی های لاک قابلیت استفاده از سیم کارت را ندارند و فقط یک سیم کارت خاص میخورند. اما گوشی های آنلاک، باز هستند و قابلیت استفاده از هر سیم کارتی را دارند.

زمان هایی پیش می آید که نمیدانید یک گوشی لاک است یا خیر. روش های مختلفی برای پی بردن به این موضوع وجود دارد. اما ساده ترین روش استفاده از IMEI گوشی است.

در این مطلب آموزش تشخیص آنلاک بودن آیفون از طریق IMEI را برای شما آماده کرده ایم.

آموزش رفع مشکل Write Protected فلش USB

حتما با پیغام Write Protected در فلش USB ها مواجه شده اید و به دنبال راه حل های مختلفی نیز گشته اید ولی به نتیجه ای نرسیده اید. این پبغام به معنی این است که شما اجازه فرمت کردن و یا اضافه کردن اطلاعات به حافظه فلش را ندارید.

در ادامه مطلب روش حل مشکل Write Protected را آموزش خواهیم داد.

مشاهده درست فایل های آفیس در اندورید

بسیاری از کابران برای مشاهده درست فایل های آفیس مانند ورد در گوشی های اندوریدی خود با مشکل روبرو میشوند.

زیرا ابعاد نوشته با ابعاد صفحه نمایش گوشی تنظیم نبوده و باید مشاهده متن صفحه را اسکرول کنند.

در ادامه مطلب روش مشاهده صحیح فایل های آفیس در اندروید را آموزش خواهیم داد.

هر آنچه در مورد تبلیغات اینترنتی باید بدانید

تبلیغ در اینترنت به یکی از صنعت های اصلی در زمینه تبلیغات تبدیل شده است. شاید شما هم بخواهید از این نوع تبلیغات استفاده کنید و خود را در معرض دید قرار دهید. قبل از هر کاری نیاز دارید اطلاعات مختصری در مورد تبلیغات اینترنتی بدانید.

 

در این مطلب هر آنچه در مورد تبلیغات اینترنتی باید بدانید را به شما خواهیم گفت.

 

تبلیغات اینترنتی، متضمن هزینه پایین و با صرفه بوده و فضایی کاملا تجاری جهت افزایش فروش فراهم میکند. هدف گیری در تبلیغات و ایجاد رقابت و در نهایت، افزایش مشتری، افزایش فروش، ایجاد پیشرفت نسبت به رقبا، افزایش بازدید و افزایش ترافیک وب سایت از مهمترین ویژگی های این نوع از تبلیغ است.
 
به یاد داشته باشید که از طریق تبلیغات اینترنتی، بسیاری از موسسات جهانی درآمد بسیار زیادی حاصل میکنند و به خاطر رشد سریع کاربران اینترنتی در جهان درصد زیادی از هزینه‌های تبلیغاتی آنها صرف تبلیغات آنلاین میشود و این درصد هر ساله در حال افزایش است.
 
مطمئن ترین تعامل اینترنتی
بدون شک تبلیغات اینترنتی مطمئن ترین روش ارتباط دو طرفه بین تبلیغ کننده و مخاطب است و از آنجایی که مخاطبان هم تبلیغات را دریافت میکنند و هم میتوانند بازخورد بدهند و سوالات خود را در مورد محصولات با تبلیغ کنندگان مطرح کنند، تبدیل به پر طرفدارترین روش تبلیغات شده اند.
 
در این تبلیغات به دلیل قابلیت هدف قرار دادن دقیق و مشخص مخاطبان، میتوان پیامها را به گونه ای طراحی کرد تا برای جذب نیازها و خواسته های معین مخاطبان، سودمند باشد. در تبلیغات اینترنتی شما میتوانید با شناسایی دقیق مخطبان، اطلاعات بهتری در خصوص نیازها و خواسته های آنها به دست آوردید و به راحتی پیام آگهی بسیار جذاب تری طراحی کنید.
 
شانس خود را افزایش دهید.
در این نوع از تبلیغات شانس با شماست، زیرا به راحتی میتوانید، پس از نمایش آگهی بلافاصله فروش را آغاز کنید. در تبلیغات اینترنتی از روشهای متعددی، برای جذب مشتری، به منظور انتخاب، ارائه و نمایش تبلیغات ایستا یا پویا استفاده میشود که غالبا بر اساس محتوای صفحه، اطلاعات شخصی و مبادله پویای اطلاعات تنظیم میشوند. توجه داشته باشید که چون تبلیغات اینترنتی دارای دسترسی جهانی است و در تمام روزهای سال و تمام ساعت روز در دسترس میباشد لذا موجب افزایش قابلیت مشاهده و گسترش بازار آن میشود و درست به همین علت شانس زیادی برای جلب مخاطب خواهد داشت.
 
یک پیوند مستقیم و اثر بخش
واضح است که میتوانید، با کمک تبلیغات اینترنتی و با یک پیوند مستقیم، دسترسی به اطلاعات محصولات مرتبط را برای مخاطبان فراهم سازید. این قابلیت غالبا منجر به مبادله محصولات و افزایش تعاملات تجاری میشود. حال، اگر به سه ویژگی منحصر به فرد که عبارتند از نمایش، نگهداری و به روز رسانی آسان به دلیل ماهیت دیجیتالی این نوع از تبلیغات توجه کنید، خواهید دید که از قابلیت ردگیری و اندازه گیری بالایی برخوردار بوده و از روشهای گوناگونی برای ردگیری، ارزیابی عملکرد و سنجش اثربخشی استفاده میکند.

مطالب مرتبط