آموزش ایجاد هدر و فوتر متفاوت در Word 2013

3.25 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 3.25 (2 Votes)

آموزش ایجاد هدر و فوتر متفاوت در Word 2013

اگر با نرم افزار Word کار کرده باشید و بخواهید سربرگ برای صفحه های ورد طراحی کنید خواهید دید که تمام صفحات ورد شما دارای یک سربرگ و یا پاورقی مشترک خواهد شد. اما ممکن است بخواهید سربرگ های متفاوت برای صفحات خود ایجاد کنید.

در ادامه مطلب روش ایجاد سربرگ و پاورقی های متفاوت در ورد 2013 و 2010 را آموزش خواهیم داد.

از زبانه Page Layout روی گزینه Breaks کلیک کنید تا منوی کرکره ای آن را مشاهد کنید. اکنون گزینه Continuous را انتخاب کنید.
 
اکنون به صفحه بعد از آن صفحه بروید و روی قسمت Header و یا Footer صفحه دو بار کلیک کنید. پس از اینکار مشاهده میکنید که دکمه Link to Previuos در قسمت منوی ورد فعال شده است، با کلیک روی آن (فقط یکبار) میتوانید این پیوند سربرگ ها و یا پانوشته ها را قطع نمایید و فقط یک کار میماند آن هم سربرگ یا پانوشت را تغییر دهید و در قسمت خالی صفحه کلیک کنید. تا قسمت سربرگ بسته شود.

اکنون هدر یا فوتر صفحه شما با هدر یا فوتر صفحه قبل متفاوت خواهد بود.

جستجو

مهمترین مطالب

حذف تصاویر از فایل های آفیس به صورت یکجا

حتما با فایل های ورد، اکسل یا پاورپوینت برخورد کرده اید که تصاویر زیادی در آنها درج شده است و میخواهید این تصاویر یا فایل های تصویری را از متن نوشته شده جدا کنید.

یکی از راه های این کار به حذف کردن تصاویر به صورت تکی مبیاشد و لی راهکار ساده تری نیز برای حذف تصاویر به صورت یکجا وجود دارد.

در ادامه مطلب روش حذف تصاویر در فایل های آفیس به صورت یکجا را آموزش خواهیم داد.

آموزش کار با آیفون

امروزه کاربران گوشی های اپل به تعداد آن ها افزوده میشوند و محصولات این شرکت از محبوبیت خاصی برخوردار است به طوریکه در بعضی نقاط جهان اپل در رتبه اول فروش گوشی های موبایل قرار دارد و دیگر شرکت ها میکوشند تا بتوانند این رتبه را از اپل بگیرند.

در ادامه مطلب کار با گوشی های اپل را آموزش خواهیم داد.

آموزش ذخیره خودکار تصاویر روی Google Photos

Google Photos یکی از سرویس های ابری است که میتوانید تصاویر خود را روی آن آپلود کنید تا نگران از دست دادن آن نباشید. شما میتوانید کاری کنید تا این تصاویر به صورت خودکار روی Google Photos ذخیره شوند. این سرویس علاوه بر تامین امنیت کارایی های دیگری نیز دارد.

در این مطلب آموزش ذخیره خودکار تصاویر روی Google Photos را برای شما آماده کرده ایم.

اطلاعات کامل در مورد ربات های تلگرام

تلگرام در حال حاضر برترین نرم افزار ارتباطی در کشور ما است. این نرم افزار به دلیل سرعت و امکانات بسیار خوبی که دارد کاربران زیادی را جذب خود کرده است.

یکی از این امکانات که جدیدا به تلگرام اضافه شده است، ربات های تلگرام است.

در این مطلب اطلاعات کاملی در مورد ربات های تلگرام به شما خواهیم داد..

ترفند تشخیص سایت هایی که با وردپرس ایجاد شده اند

بسیاری از کاربران همیشه به دنبال این هستند که سایت های محبوبشان با چه سیستمی راه اندازی شده اند.

در ادامه مطلب ترفند تشخیص سایت هایی که با وردپرس ایجاد شده اند را آموزش خواهیم داد.

مطالب مرتبط