تبلیغ در اینترنت به یکی از صنعت های اصلی در زمینه تبلیغات تبدیل شده است. شاید شما هم بخواهید از این نوع تبلیغات استفاده کنید و خود را در معرض دید قرار دهید. قبل از هر کاری نیاز دارید اطلاعات مختصری در مورد تبلیغات اینترنتی بدانید.
در این مطلب هر آنچه در مورد تبلیغات اینترنتی باید بدانید را به شما خواهیم گفت.
	تبلیغات اینترنتی، متضمن هزینه پایین و با صرفه بوده و فضایی کاملا تجاری جهت افزایش فروش فراهم میکند. هدف گیری در تبلیغات و ایجاد رقابت و در نهایت، افزایش مشتری، افزایش فروش، ایجاد پیشرفت نسبت به رقبا، افزایش بازدید و افزایش ترافیک وب سایت از مهمترین ویژگی های این نوع از تبلیغ است.
	 
	به یاد داشته باشید که از طریق تبلیغات اینترنتی، بسیاری از موسسات جهانی درآمد بسیار زیادی حاصل میکنند و به خاطر رشد سریع کاربران اینترنتی در جهان درصد زیادی از هزینههای تبلیغاتی آنها صرف تبلیغات آنلاین میشود و این درصد هر ساله در حال افزایش است.
	 
	مطمئن ترین تعامل اینترنتی
	بدون شک تبلیغات اینترنتی مطمئن ترین روش ارتباط دو طرفه بین تبلیغ کننده و مخاطب است و از آنجایی که مخاطبان هم تبلیغات را دریافت میکنند و هم میتوانند بازخورد بدهند و سوالات خود را در مورد محصولات با تبلیغ کنندگان مطرح کنند، تبدیل به پر طرفدارترین روش تبلیغات شده اند.
	 
	در این تبلیغات به دلیل قابلیت هدف قرار دادن دقیق و مشخص مخاطبان، میتوان پیامها را به گونه ای طراحی کرد تا برای جذب نیازها و خواسته های معین مخاطبان، سودمند باشد. در تبلیغات اینترنتی شما میتوانید با شناسایی دقیق مخطبان، اطلاعات بهتری در خصوص نیازها و خواسته های آنها به دست آوردید و به راحتی پیام آگهی بسیار جذاب تری طراحی کنید.
	 
	شانس خود را افزایش دهید.
	در این نوع از تبلیغات شانس با شماست، زیرا به راحتی میتوانید، پس از نمایش آگهی بلافاصله فروش را آغاز کنید. در تبلیغات اینترنتی از روشهای متعددی، برای جذب مشتری، به منظور انتخاب، ارائه و نمایش تبلیغات ایستا یا پویا استفاده میشود که غالبا بر اساس محتوای صفحه، اطلاعات شخصی و مبادله پویای اطلاعات تنظیم میشوند. توجه داشته باشید که چون تبلیغات اینترنتی دارای دسترسی جهانی است و در تمام روزهای سال و تمام ساعت روز در دسترس میباشد لذا موجب افزایش قابلیت مشاهده و گسترش بازار آن میشود و درست به همین علت شانس زیادی برای جلب مخاطب خواهد داشت.
	 
	یک پیوند مستقیم و اثر بخش
	واضح است که میتوانید، با کمک تبلیغات اینترنتی و با یک پیوند مستقیم، دسترسی به اطلاعات محصولات مرتبط را برای مخاطبان فراهم سازید. این قابلیت غالبا منجر به مبادله محصولات و افزایش تعاملات تجاری میشود. حال، اگر به سه ویژگی منحصر به فرد که عبارتند از نمایش، نگهداری و به روز رسانی آسان به دلیل ماهیت دیجیتالی این نوع از تبلیغات توجه کنید، خواهید دید که از قابلیت ردگیری و اندازه گیری بالایی برخوردار بوده و از روشهای گوناگونی برای ردگیری، ارزیابی عملکرد و سنجش اثربخشی استفاده میکند.
تایم لپس نوعی فیلم برداری است که در آن فیلم با سرعت بسیار بالا پخش میشود. برای مثال میتوانید از طلوع خورشید فیلم بگیرید و سپس آن را با سرعت بسیار بالا و در عرض چند ثانیه مشاهده کنید.
این قابلیت در iOS 8 نیز قرار داده شده.
در این مطلب آموزش تایم لپس در آیفون را برای شما قرار داده ایم.
در صفحه ورود به ویندوز هنگام نمایش نام کاربری دکمه ای در گوشه صفحه برای Shutdown کردن ویندوز وجود دارد. البته این دکمه در همه نسخه های ویندوز وجود دارد و فقط از نظر ظاهری با هم تفاوت دارند.
در ادامه مطلب روش حذف دکمه Shutdown از صفحه ورود به ویندوز را آموزش خواهیم داد.
ویندوز 8 به صورت پیش فرض دارای یک Store است که شما میتوانید نرم افزار های رایگان را از آن دانلود کنید. اما همانطور که نصب نرم افزار آسان است، پاک شدن آن نیز آسان است و ممکن است به طور ناگهانی و ناخواسته یک نرم افزار را حذف کنید.
روشی وجود دارد که به راحتی میتوانید نرم افزار خود را بازیابی کنید.
در این مطلب آموزش بازیابی نرم افزار های حذف شده در ویندوز 8 را برای شما آماده کرده ایم.
نرم افزار های بسیاری برای تهیه نسخه پشتیبان برای ویندوز تولید شده اند و کاربران از آنها استفاده میکنند. اما ممکن است روزی مجبور به تعویض ویندوز خود شوید و بعد از آن خواهید دید که فایل های شما پاک شده اند. با استفاده از قابلیت File History در ویندوز 10 میتوانید این مشکل را به راحتی حل کنید.
در ادامه مطلب روش پشتیبان گیری در ویندوز 10 با استفاده از File History را آموزش خواهیم داد.