Error
  • You are not authorised to view this resource.

جستجو

مهمترین مطالب

آموزش جایگذاری فونت در Word

حتما برایتان پیش آمده است هنگامی که فایل ورد خود را به یک کامپیوتر دیگر انتقال میدهید فونت های آن دچار به هم ریختگی میشود زیرا در کامپیوتر دیگر فونت های مربوط به ورد شما وجود ندارد.

در ادامه مطلب روش جایگذاری فونت در Word را آموزش خواهیم داد.

این ترفند در ورد 2010 ، 2013 و 2016 تست شده است. برای اینکه فونت را به همراه فایل ورد ارسال کنید ابتدا روی تب File کلیک کنید و گزینه‌ Options را انتخاب نمایید.

در پنجره Word Option باز شده، در سمت چپ پنل روی گزینه Save کلیک کنید.

سپس در پایین پنجره روی گزینه Embed Fonts in The File کلیک نمایید.


بعد از انجام این کار حجم فایل ورد شما افزایش پبدا میکند و برای اینکه حجم فایلتان بسیار بالا نرود گزینه Do not embed common system fonts را در قسمت Embed Fonts in The File را نیز تیک بزنید تا حجم فایل ورد شما با افزایش زیاد حجم ذخیره نگردد.

آموزش تغییر ظاهر مرورگر فایرفاکس

مرورگر فایرفاکس دارای یک ظاهر ساده و ثابت است. شاید شما هم از این ظاهر یکنواخت خسته شده باشید و بخواهید آن را تغییر دهید.

در این مطلب آموزش تغییر ظاهر مرورگر فایرفاکس را برای شما آماده کرده ایم.

آموزش تنظیمات تاچ پد در ویندوز 10

لپ تاپ ها دارای تاچ پد هستند که میتواند کارایی موس را داشته باشد. در ویندوز 10 میتوانید قابلیت های بسیاری را در تاچ پد خود تنظیم کنید تا استفاده بهتری از آن کنید. باید در نظر داشته باشید که تاچ پد شما ممکن است از بعضی قابلیت ها پشتیبای نکند.

در ادامه مطلب روش تنظیم کردن تاچ پد در ویندوز 10 را آموزش خواهیم داد.

آموزش نصب نرم افزار های قدیمی روی ویندوز های جدید

برخی نرم افزار ها قابلیت نصب روی ویندوز های جدید را ندارند. برای مثال نرم افزار هایی که مختص ویندوز XP هستند به راحتی در ویندوز 10 اجرا نمیشوند.

اما شما با انجام یک ترفند ساده میتوانید این نرم افزار ها را در ویندوز نصب کنید.

در این مطلب آموزش نصب نرم افزار های قدیمی روی ویندوز های جدید را برای شما آماده کرده ایم.

هر آنچه در مورد تبلیغات اینترنتی باید بدانید

تبلیغ در اینترنت به یکی از صنعت های اصلی در زمینه تبلیغات تبدیل شده است. شاید شما هم بخواهید از این نوع تبلیغات استفاده کنید و خود را در معرض دید قرار دهید. قبل از هر کاری نیاز دارید اطلاعات مختصری در مورد تبلیغات اینترنتی بدانید.

 

در این مطلب هر آنچه در مورد تبلیغات اینترنتی باید بدانید را به شما خواهیم گفت.

 

تبلیغات اینترنتی، متضمن هزینه پایین و با صرفه بوده و فضایی کاملا تجاری جهت افزایش فروش فراهم میکند. هدف گیری در تبلیغات و ایجاد رقابت و در نهایت، افزایش مشتری، افزایش فروش، ایجاد پیشرفت نسبت به رقبا، افزایش بازدید و افزایش ترافیک وب سایت از مهمترین ویژگی های این نوع از تبلیغ است.
 
به یاد داشته باشید که از طریق تبلیغات اینترنتی، بسیاری از موسسات جهانی درآمد بسیار زیادی حاصل میکنند و به خاطر رشد سریع کاربران اینترنتی در جهان درصد زیادی از هزینه‌های تبلیغاتی آنها صرف تبلیغات آنلاین میشود و این درصد هر ساله در حال افزایش است.
 
مطمئن ترین تعامل اینترنتی
بدون شک تبلیغات اینترنتی مطمئن ترین روش ارتباط دو طرفه بین تبلیغ کننده و مخاطب است و از آنجایی که مخاطبان هم تبلیغات را دریافت میکنند و هم میتوانند بازخورد بدهند و سوالات خود را در مورد محصولات با تبلیغ کنندگان مطرح کنند، تبدیل به پر طرفدارترین روش تبلیغات شده اند.
 
در این تبلیغات به دلیل قابلیت هدف قرار دادن دقیق و مشخص مخاطبان، میتوان پیامها را به گونه ای طراحی کرد تا برای جذب نیازها و خواسته های معین مخاطبان، سودمند باشد. در تبلیغات اینترنتی شما میتوانید با شناسایی دقیق مخطبان، اطلاعات بهتری در خصوص نیازها و خواسته های آنها به دست آوردید و به راحتی پیام آگهی بسیار جذاب تری طراحی کنید.
 
شانس خود را افزایش دهید.
در این نوع از تبلیغات شانس با شماست، زیرا به راحتی میتوانید، پس از نمایش آگهی بلافاصله فروش را آغاز کنید. در تبلیغات اینترنتی از روشهای متعددی، برای جذب مشتری، به منظور انتخاب، ارائه و نمایش تبلیغات ایستا یا پویا استفاده میشود که غالبا بر اساس محتوای صفحه، اطلاعات شخصی و مبادله پویای اطلاعات تنظیم میشوند. توجه داشته باشید که چون تبلیغات اینترنتی دارای دسترسی جهانی است و در تمام روزهای سال و تمام ساعت روز در دسترس میباشد لذا موجب افزایش قابلیت مشاهده و گسترش بازار آن میشود و درست به همین علت شانس زیادی برای جلب مخاطب خواهد داشت.
 
یک پیوند مستقیم و اثر بخش
واضح است که میتوانید، با کمک تبلیغات اینترنتی و با یک پیوند مستقیم، دسترسی به اطلاعات محصولات مرتبط را برای مخاطبان فراهم سازید. این قابلیت غالبا منجر به مبادله محصولات و افزایش تعاملات تجاری میشود. حال، اگر به سه ویژگی منحصر به فرد که عبارتند از نمایش، نگهداری و به روز رسانی آسان به دلیل ماهیت دیجیتالی این نوع از تبلیغات توجه کنید، خواهید دید که از قابلیت ردگیری و اندازه گیری بالایی برخوردار بوده و از روشهای گوناگونی برای ردگیری، ارزیابی عملکرد و سنجش اثربخشی استفاده میکند.