مطلبی در این مجموعه منتشر نشده است. در صورتی که زیر مجموعه ها در این صفحه نمایش داده شود ممکن است مطالبی در زیر مجموعه ها جهت منتشر وجود داشته باشد.

جستجو

مهمترین مطالب

آموزش غیرفعال کردن حدس زدن آدرس در اینترنت اکسپلورر

حتما هنگام وارد کردن آدرس های اینترنتی در اکسپلورر 11 متوجه حدس زدن آدرس ها در این مرورگر شده اید. شاید این حدس زدن ها برای بسیاری از کاربران خوشایند نباشد.

در ادامه مطلب روش غیر فعال کردن حدس آدرس های اینترنتی در اکسپلورر 11 را آموزش خواهیم داد.

آموزش فیلم برداری از محیط بازی در ویندوز 10 بدون نیاز به نرم افزار

کسانی به بازی های کامپیوتری علاقه دارند در ویندوز 10 به صورت پیش فرض قابلیتی قرار داده شده است که میتوانید از محیط بازی خود به راحتی فیلم و عکس بگیرید و آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

در ادامه مطلب روش فیلم برداری از محیط بازی در ویندوز 10 را آموزش خواهیم داد.

آموزش عیب یابی موبایل

احتمالا در گوشی خود با پیغام های خطای بسیاری مواجه شدید که معنا و مفهوم آنها را نمیدانید و یا گوشی همراهتان با مشکلاتی روبرو میشود که نمدانید این مشکلات از نرم افزار گوشی است یا اینکه مشکل سخت افزاری در گوشی شما وجود دارد.

در ادامه مطلب نحوه عیب یابی موبایل را آموزش خواهیم داد.

آموزش تغییر ظاهر ساعت ویندوز 10 به ویندوز 7

 

آموزش حذف تروجان ها و ابزار های جاسوسی توسط مایکروسافت

ابزار های جاسوسی و ویروس های کامپیوتری روز به روز پیشرفته تر شده اند و احتمال نفوذ به کامپیوتر های شما نیز بیشتر خواهد شد. اگر از آلوده بودن سیستم خود مطمعن نیستین و میخواهید سیستم خود را بررسی کنید ولی نمیتوانید از بین نرم افزار های موجود در بازار یکی را انتخاب کنید میتوانید از نرم افزار رایگان مایکروسافت استفاده کنید.

در ادامه مطلب روش حذف ابزارهای جاسوسی توسط مایکروسافت را آموزش خواهیم داد.

مطالب مرتبط