تغییرات Outlook 2016 نسبت به نسخه های قبلی

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1

اگر بخواهید هیچ اخبار یا مطلبی از یک سایت را از دست ندهید حتما باید از نرم افزار Outlook استفاده کنید. این نرم افزار قابلیت این را دارد که تمامی مطالب منتشر شده در یک سایت را به صورت لیست به شما نمایش دهد.

اما به تازگی در آفیس 365 نسخه 2016 این نرم افزار منتشر شده.

در این مطلب تغییرات Outlook 2016 نسبت به نسخه های قبلی را بازگو خواهیم کرد.

Outlook 2016 از فایل‌های ضمیمه مدرن پشتیبانی می‌کند که این موضوع مشابه با کارکرد Outlook.com و نسخه آنلاین Outlook در آفیس 365 است.

شما می‌توانید به آسانی فایل‌های ذخیره‌شده در OneDrive for Business ، OneDrive و SharePoint Online را طور یکپارچه به اشتراک‌ بگذارید اما به جای این که آنها را از طریق ایمیل ارسال شوند، هر دریافت‌کننده می‌تواند با فایل اصلی در فضای ابری کار کند. این موضوع یک پیشرفت واقعی در بهره‌وری تیمی محسوب می‌شود. ضمیمه کردن فایل‌ها به طور سنتی در یک کار تیمی، منجر به تولید چندین و چند فایل مشابه و پیچیده‌تر شدن کار می‌گردد.

 
Outlook همچنین از قابلیت Clutter مشابه Outlook.com و نسخه آنلاین Outlook بهره می‌برد. به جای فیلتر کردن ایمیل‌ها به حالت سنتی، Clutter به عنوان یک سیستم هوشمند یادگیرنده، از نحوه مدیریت ایمیل‌ها توسط شما در طول زمان تجربه کسب می‌کند و به طور هوشمند و خودکار ایمیل‌‌های بعدی‌تان را فیلتر می‌کند و آن چیزی که شما دوست دارید ببینید را سفارشی‌سازی می‌کند. Clutter به واقع یک دستیار هوشمند شما در مدیریت ایمیل‌تان محسوب می‌شود. البته اگر تمایلی به فعال بودن Clutter ندارید می‌توانید آن را غیرفعال کنید.
 
Outlook 2016 همچنین امکان دسترسی به گروه‌های آفیس 365 را نیز فراهم می‌سازد. در نتیجه شما می‌توانید تیم‌های عمومی یا خصوصی خود را بسازید که هر کدام دارای صندوق پیام‌، تقویم، فضای ابری و یادداشت اشتراکی است.

جستجو

مهمترین مطالب

امکان ارسال اس ام اس به وسیله کورتانا

کورتانا دستیار صوتی ویندوز میباشد که کارایی شبیه به Siri در اپل دارد، مایکروسافت قصد دارد تا امکانات بیشتری را به این دستیار هوشمند اضافه نماید.

در ادامه درباره امکان ارسال اس ام اس با کورتانا بیشتر توضیح خواهیم داد.

آموزش عیب یابی موبایل

احتمالا در گوشی خود با پیغام های خطای بسیاری مواجه شدید که معنا و مفهوم آنها را نمیدانید و یا گوشی همراهتان با مشکلاتی روبرو میشود که نمدانید این مشکلات از نرم افزار گوشی است یا اینکه مشکل سخت افزاری در گوشی شما وجود دارد.

در ادامه مطلب نحوه عیب یابی موبایل را آموزش خواهیم داد.

آموزش جلوگیری از Shut Down شدن کامپیوتر

ویروس هایی وجود دارد که با ورود به کامپیوتر شما باعث خاموش شدن آن میشوند.

 

این ویروس ها زمان 30 ثانیه ای به شما میدهند و پس از آن سیستم را خاموش میکنند و به همین دلیل در بیشتر مواقع نمیتوان کامپیوتر را ویروس کشی کرد.

 

در این مطلب آموزش جلوگیری از Shut Down شدن کامپیوتر در این زمان ها را برای شما آماده کرده ایم.

 

در نوار استارت عبارت CMD را تایپ کنید.

 

عبارت زیر را در صفحه CMD تایپ کنید و اینتر را بفشارید.

 

Shutdown –a

 

عملیات خاموش شدن غیر فعال میشود.

آموزش تغییر آیکون سیگنال آنتن آیفون

میزان آنتن دهی گوشی های آیفون به صورت چند خط نمایش داده میشود. زمانی که میزان قدرت سیگنال کم یا زیاد شود خط های مربط به آنتن نیز کم یا زیاد میشود.

ممکن است بخواهید به جای نمایش دادن خط برای قدرت سیگنال آن را به صورت عدد نمایش دهید.

در ادامه مطلب روش تغییر آیکون سیگنال آنتن آیفون را آموزش خواهیم داد.

آموزش دریافت سریع تر آپدیت های ویندوز 10

ویندوز جدید مایکروسافت با نام ویندوز 10 که به تازگی نسخه های آزمایشی آن انتشار پیدا کرده است قابلیتی در آن گنجانده شده است که کاربر با فعال کردن آن میتواند به روز رسانی های ارائه شده برای ویندوز 10 را قبل از سایرین دریافت نماید. البته ممکن است به علت آزمایشی بودن آپدیت باگ هایی را نیز به همراه داشته باشد ولی بعضی کاربران مشتاق دریافت آپدیت های جدید هستند.

در ادامه مطلب روش فعال کردن دریافت سریع تر آپدیت های ویندوز 10 را آموزش خواهیم داد.