بیلد 10558 جدید ویندوز 10

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1

بیلد 10558 جدید ویندوز 10

مایکروسافت بعد از ارائه رسمی ویندوز 10 شروع به کار بروی بیلد های دیگری از این ویندوز کرده است و بیلد جدیدی را به صورت غیر رسمی ارائه کرده است.

در ادامه مطلب درباره این بیلد جدید بیشتر توضیح خواهیم داد.

مایکروسافت اعلام داشته که پس از رویداد 6 اکتبر (سه شنبه پیش رو)، بیلد جدیدی از ویندوز 10 برای کامپیوتر‌ها و موبایل عرضه می‌شود. طبق تصاویر درز یافته، می‌دانیم که این کمپانی بیلد جدیدی را هم اکنون برای شرکای خود ارسال کرده است. افشاگر مشهور روسی با نام مستعار WZor ، اولین تصویر از بیلد 10558 ویندوز را منتشر کرد. با اینکه این تصویر چیز زیادی با خود ندارد، اما می‌تواند نشان از عرضه یک بیلد جدید در آینده نزدیک باشد.

هنوز مشخص نیست که بیلد 10558 در اختیار کاربران شرکت کننده در برنامه ویندوز اینسایدر قرار گیرد و احتمال آن نیز ضعیف است اما تمامی تغییرات این بیلد در بیلد آتی که برای کاربران ویندوز اینسایدر عرضه می‌شود، گنجانده خواهد شد. آخرین بیلد ارائه شده برای کاربران ویندوز اینسایدر 10547 است که تنها برای کاربران شرکت کننده در حلقه سریع در دسترس می‌باشد، این بیلد با تغییرات مفیدی از جمله افزودن سطر چهارم به کاشی‌های زنده استارت منو، رفع مشکلات استارت منو و کورتانا و بروزرسانی اغلب اپلیکیشن‌های پیش فرض همراه بود.


افزون بر نسخه جدید برای کاربران PC ، مایکروسافت هم زمان مشغول کار بر روی بیلد جدیدی از ویندوز 10 موبایل برای کاربران ویندوز اینسایدر است که به گفته آقای گابریل آئول، پس از رویداد روز سه شنبه منتشر می‌شود. از آنجایی که ویندوز 10 موبایل در ماه نوامبر عرضه می‌شود، انتظار می‌رود که طی سی روز آتی شاهد ارائه بیلد‌های آزمایشی متعددی باشیم.


WZor وعده تصاویر و جزئیات جدیدی از بیلد 10558 ویندوز 10 را داده است.

جستجو

مهمترین مطالب

آموزش جستجو در گوگل

برترین و اصلی ترین موتور جستجوی حال حاضر گوگل است. این موتور جستجو قابلیت های فراوانی دارد. شما میتوانید هر اطلاعاتی که لازم دارید در این موتور بنویسید و اطلاعات مورد نظر خود را بیابید.

 

گوگل علاوه بر جستجوی ساده جستجوی تصویر، صدا، موقعیت و... دارد که قطعا استفاده از آن ها کارآمد است.

 

در این مطلب آموزش جستجو بهینه در گوگل را برای شما آماده کرده ایم.

آموزش فعالسازی اینترنت همراه اول

 

 

شرکت همراه اول به تازگی اینترنت پر سرعت خود را راه اندازی کرده است که این سرویس روز به روز مناطق بیشتری را تحت پوشش خود قرار میدهد. سرعت و قیمت این اینترنت نسبت به رقبای خود کمی بهتر و مناسب تر است.

 برای آموزش نحوه فعالسازی این سرویس به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

چرا کامپیوتر من دائما ریستارت میشود؟

 


در حال کارکردن با کامپیوتر سخصی خود هستید که ناگهان کامپیوتر شما ریستارت میشود. در دفعات اول شاید این امر آزار دهنده نباشد. اما پس از چند بار ریستارت شدن ناگهانی کامپیوتر این مسئله برای شما آزار دهنده خواهد شد.

اما دلیل این ریستارت شدن های پی در پی چیست؟

دلایل نرم افزاری و سخت افزاری ممکن است باعث این مشکل شوند که تمامی آن ها قابل حل هستند.

در این مطلب دلایل ریستارت شدن ناگهانی کامپیوتر را بررسی خواهیم کرد.

آموزش تبدیل پروفایل فیسبوک به پیج

پروفایل فیسبوک برای دوستان یا دیگران عمومی میباشد و میتوانید مطالب خود را به اشتراک بگذارید. افراد مشهور میتوانند پروفایل خود را به پیج تبدیل کنند.

در ادامه مطلب روش تبدیل پروفایل فیسبوک به پیج را آموزش خواهیم داد.

علائم ابتلا به ایدز

ویروس ها اصولا به سلول ها و بافت ها حمله میکنند و آن ها را از بین میبرند که این عمل باعث بی حالی فرد بیمار میشود. اما ویروس ایدز به سیستم ایمنی بدن حمله میکند که این مسئله باعث از کار افتادن گلبول های سفید و عدم توانایی دفاع  در برابر عفونت ها و بیماری های دیگر میشود.
پس میتوان گفت ویروس ایدز به تنهایی قادر به از بین بردن انسان نیست و تنها در صورتی که یک بیماری یا عفونت بعد از آن به بدن وارد شود، فرد مبتلا را به کام مرگ میکشاند.
اما نشانه های ایدز چیست؟ در ادامه مطلب میتوانید نشانه ها و علائم بیماری ایدز را مشاهده کنید.

مطالب مرتبط