امروزه اینترنت های ADSL در تمام نقاط کشور همه گیر شده است و اکثر کاربران از اینترنت های پرسرعت استفاده میکنند.
شاید یکی از چالش های استفاده از اینترنت های پرسرعت انتخاب یک مودم وایرلس باشد.
در ادامه مطلب چند نکته برای انتخاب یک مودم وایرلس را آموزش خواهیم داد.
در مرورگر کروم شما میتوانید صفحات اینترنت را طوری باز کنید که هیچ قابلیت ردگیری در آن وجود نداشته باشد و این جستجوی شما در هیچ کجا ثبت نشود. به اینکار Private Browsing میگویند.
در این مطلب آموزش دسترسی به Private Browsing در اندروید را برای شما آماده کرده ایم.
کاربران اپل برای اینکه بتوانند به طور کامل از دستگاه های خود استفاده کنند به اپل ایدی نیازدارند، برای نصب بازی ها و برنامه ها از اپل استور شما نیاز به داشتن اکانت اپل دارید، با استفاده از این اکانت میتوانید بر روی سرویس Icloud نیز از دستگاه خود نسخه پشتیبان تهیه کنید و یا در صورت مفقود شدن گوشی آن را دوباره پیدا کنید.
در ادامه مطلب نحوه ساخت اپل ایدی را آموزش خواهیم داد.
هنگامی که برای ویندوز 10 خود رمز عبور قرار میدهید در هنگام ورود به ویندوز ابتدا با صفحه لاک اسکرین مواجه میشوید که با حرکت دادن صفحه وارد صفحه لاگین خواهید شد.
در ادامه مطلب روش حذف ورود به صفحه لاک اسکرین برای لاگین کردن در ویندوز 10 را آموزش خواهیم داد.
تبلیغ در اینترنت به یکی از صنعت های اصلی در زمینه تبلیغات تبدیل شده است. شاید شما هم بخواهید از این نوع تبلیغات استفاده کنید و خود را در معرض دید قرار دهید. قبل از هر کاری نیاز دارید اطلاعات مختصری در مورد تبلیغات اینترنتی بدانید.
در این مطلب هر آنچه در مورد تبلیغات اینترنتی باید بدانید را به شما خواهیم گفت.
تبلیغات اینترنتی، متضمن هزینه پایین و با صرفه بوده و فضایی کاملا تجاری جهت افزایش فروش فراهم میکند. هدف گیری در تبلیغات و ایجاد رقابت و در نهایت، افزایش مشتری، افزایش فروش، ایجاد پیشرفت نسبت به رقبا، افزایش بازدید و افزایش ترافیک وب سایت از مهمترین ویژگی های این نوع از تبلیغ است.
به یاد داشته باشید که از طریق تبلیغات اینترنتی، بسیاری از موسسات جهانی درآمد بسیار زیادی حاصل میکنند و به خاطر رشد سریع کاربران اینترنتی در جهان درصد زیادی از هزینههای تبلیغاتی آنها صرف تبلیغات آنلاین میشود و این درصد هر ساله در حال افزایش است.
مطمئن ترین تعامل اینترنتی
بدون شک تبلیغات اینترنتی مطمئن ترین روش ارتباط دو طرفه بین تبلیغ کننده و مخاطب است و از آنجایی که مخاطبان هم تبلیغات را دریافت میکنند و هم میتوانند بازخورد بدهند و سوالات خود را در مورد محصولات با تبلیغ کنندگان مطرح کنند، تبدیل به پر طرفدارترین روش تبلیغات شده اند.
در این تبلیغات به دلیل قابلیت هدف قرار دادن دقیق و مشخص مخاطبان، میتوان پیامها را به گونه ای طراحی کرد تا برای جذب نیازها و خواسته های معین مخاطبان، سودمند باشد. در تبلیغات اینترنتی شما میتوانید با شناسایی دقیق مخطبان، اطلاعات بهتری در خصوص نیازها و خواسته های آنها به دست آوردید و به راحتی پیام آگهی بسیار جذاب تری طراحی کنید.
شانس خود را افزایش دهید.
در این نوع از تبلیغات شانس با شماست، زیرا به راحتی میتوانید، پس از نمایش آگهی بلافاصله فروش را آغاز کنید. در تبلیغات اینترنتی از روشهای متعددی، برای جذب مشتری، به منظور انتخاب، ارائه و نمایش تبلیغات ایستا یا پویا استفاده میشود که غالبا بر اساس محتوای صفحه، اطلاعات شخصی و مبادله پویای اطلاعات تنظیم میشوند. توجه داشته باشید که چون تبلیغات اینترنتی دارای دسترسی جهانی است و در تمام روزهای سال و تمام ساعت روز در دسترس میباشد لذا موجب افزایش قابلیت مشاهده و گسترش بازار آن میشود و درست به همین علت شانس زیادی برای جلب مخاطب خواهد داشت.
یک پیوند مستقیم و اثر بخش
واضح است که میتوانید، با کمک تبلیغات اینترنتی و با یک پیوند مستقیم، دسترسی به اطلاعات محصولات مرتبط را برای مخاطبان فراهم سازید. این قابلیت غالبا منجر به مبادله محصولات و افزایش تعاملات تجاری میشود. حال، اگر به سه ویژگی منحصر به فرد که عبارتند از نمایش، نگهداری و به روز رسانی آسان به دلیل ماهیت دیجیتالی این نوع از تبلیغات توجه کنید، خواهید دید که از قابلیت ردگیری و اندازه گیری بالایی برخوردار بوده و از روشهای گوناگونی برای ردگیری، ارزیابی عملکرد و سنجش اثربخشی استفاده میکند.