Error
  • You are not authorised to view this resource.

جستجو

مهمترین مطالب

آموزش غیر فعال کردن نوتیفیکیشن ها در آیفون

زمانی که یک ایمیل یا پیام کوتاه از دوستی دریافت میکنید این پیام در لاک اسکرین تلفن همراه شما نمایش داده میشود. و هر کسی میتواند آن را مطالعه کند. اما شاید بخواهید این پیام ها را ببندید.

در این مطلب آموزش غیر فعال کردن نوتیفیکیشن ها در آیفون را برای شما آماده کرده ایم.

آموزش ثبت نام در توییتر

 

بعد از فیسبوک، معروف ترین شبکه اجتماعی موجود توییتر است. این شبکه اجتماعی به دلیل حضور افراد مشهور و معروف، مخاطبان زیادی دارد.

 

شاید شما هم علاقمند به ارتباط با افراد معروف باشید. در این مطلب آموزش ثبت نام و شروع بکار با توییتر را برای شما آماده کرده ایم.

آموزش رفع مشکل Write Protected فلش USB

حتما با پیغام Write Protected در فلش USB ها مواجه شده اید و به دنبال راه حل های مختلفی نیز گشته اید ولی به نتیجه ای نرسیده اید. این پبغام به معنی این است که شما اجازه فرمت کردن و یا اضافه کردن اطلاعات به حافظه فلش را ندارید.

در ادامه مطلب روش حل مشکل Write Protected را آموزش خواهیم داد.

ترفند های استفاده از گوشی اندوریدی

کاربرانی که از گوشی های اندرویدی استفاده میکنند همیشه به دنبال ترفندها و نکاتی در مورد گوشی خود میگردند تا بتوانند استفاده بهتری از دستگاه اندوریدی خود داشته باشند.

در ادامه مطلب چند نکته در مورد دستگاه های اندوریدی را آموزش خواهیم داد.

هر آنچه در مورد تبلیغات اینترنتی باید بدانید

تبلیغ در اینترنت به یکی از صنعت های اصلی در زمینه تبلیغات تبدیل شده است. شاید شما هم بخواهید از این نوع تبلیغات استفاده کنید و خود را در معرض دید قرار دهید. قبل از هر کاری نیاز دارید اطلاعات مختصری در مورد تبلیغات اینترنتی بدانید.

 

در این مطلب هر آنچه در مورد تبلیغات اینترنتی باید بدانید را به شما خواهیم گفت.

 

تبلیغات اینترنتی، متضمن هزینه پایین و با صرفه بوده و فضایی کاملا تجاری جهت افزایش فروش فراهم میکند. هدف گیری در تبلیغات و ایجاد رقابت و در نهایت، افزایش مشتری، افزایش فروش، ایجاد پیشرفت نسبت به رقبا، افزایش بازدید و افزایش ترافیک وب سایت از مهمترین ویژگی های این نوع از تبلیغ است.
 
به یاد داشته باشید که از طریق تبلیغات اینترنتی، بسیاری از موسسات جهانی درآمد بسیار زیادی حاصل میکنند و به خاطر رشد سریع کاربران اینترنتی در جهان درصد زیادی از هزینه‌های تبلیغاتی آنها صرف تبلیغات آنلاین میشود و این درصد هر ساله در حال افزایش است.
 
مطمئن ترین تعامل اینترنتی
بدون شک تبلیغات اینترنتی مطمئن ترین روش ارتباط دو طرفه بین تبلیغ کننده و مخاطب است و از آنجایی که مخاطبان هم تبلیغات را دریافت میکنند و هم میتوانند بازخورد بدهند و سوالات خود را در مورد محصولات با تبلیغ کنندگان مطرح کنند، تبدیل به پر طرفدارترین روش تبلیغات شده اند.
 
در این تبلیغات به دلیل قابلیت هدف قرار دادن دقیق و مشخص مخاطبان، میتوان پیامها را به گونه ای طراحی کرد تا برای جذب نیازها و خواسته های معین مخاطبان، سودمند باشد. در تبلیغات اینترنتی شما میتوانید با شناسایی دقیق مخطبان، اطلاعات بهتری در خصوص نیازها و خواسته های آنها به دست آوردید و به راحتی پیام آگهی بسیار جذاب تری طراحی کنید.
 
شانس خود را افزایش دهید.
در این نوع از تبلیغات شانس با شماست، زیرا به راحتی میتوانید، پس از نمایش آگهی بلافاصله فروش را آغاز کنید. در تبلیغات اینترنتی از روشهای متعددی، برای جذب مشتری، به منظور انتخاب، ارائه و نمایش تبلیغات ایستا یا پویا استفاده میشود که غالبا بر اساس محتوای صفحه، اطلاعات شخصی و مبادله پویای اطلاعات تنظیم میشوند. توجه داشته باشید که چون تبلیغات اینترنتی دارای دسترسی جهانی است و در تمام روزهای سال و تمام ساعت روز در دسترس میباشد لذا موجب افزایش قابلیت مشاهده و گسترش بازار آن میشود و درست به همین علت شانس زیادی برای جلب مخاطب خواهد داشت.
 
یک پیوند مستقیم و اثر بخش
واضح است که میتوانید، با کمک تبلیغات اینترنتی و با یک پیوند مستقیم، دسترسی به اطلاعات محصولات مرتبط را برای مخاطبان فراهم سازید. این قابلیت غالبا منجر به مبادله محصولات و افزایش تعاملات تجاری میشود. حال، اگر به سه ویژگی منحصر به فرد که عبارتند از نمایش، نگهداری و به روز رسانی آسان به دلیل ماهیت دیجیتالی این نوع از تبلیغات توجه کنید، خواهید دید که از قابلیت ردگیری و اندازه گیری بالایی برخوردار بوده و از روشهای گوناگونی برای ردگیری، ارزیابی عملکرد و سنجش اثربخشی استفاده میکند.

مطالب مرتبط