مطلبی در این مجموعه منتشر نشده است. در صورتی که زیر مجموعه ها در این صفحه نمایش داده شود ممکن است مطالبی در زیر مجموعه ها جهت منتشر وجود داشته باشد.

جستجو

مهمترین مطالب

پیشگیری اورژانسی از ایدز

پیشگیری از بیماری خطرناک ایدز میتواند تا 72 ساعت انجام شود. در این مدت ویروس قابلیت انتشار زیادی ندارد و شما میتوانید جلوی انتشار آن را بگیرید.
این پیشگیری شامل مصرف چند قرص است.
در این مطلب آموزش پیشگیری از بیماری ایدز ظرف 72 ساعت نخست را برای شما آماده کرده ایم.

آموزش تبدیل گوشی اندوریدی به چراغ خواب هنگام شارژ

گوشی های هوشمند ویژگی های بسیاری دارند که کاربران میتوانند از آنها استفاده کنند. یکی از این ویژگی ها استفاده از نور صفحه نمایش گوشی اندرویدی به هنگام شارژ شدن گوشی میباشد که میتوان از آن به عنوان یک چراغ خواب استفاده کرد.

در ادامه مطلب روش استفاده از نور صفحه نمایش گوشی اندرویدی هنگام شارژ را آموزش خواهیم داد.

آموزش کار با نوت 5 با یک دست

گوشی های بزرگ به دلیل سایز، قابلیتی روی سیستم عامل میگذارند که به کمک آن میتوانید تصویر را در یک گوشه، کوچک کنید تا بتوانید با یک دست با آن کار کنید.

در این مطلب آموزش کار با نوت 5 با یک دست را برای شما آماده کرده ایم.

مواردی که مایکروسافت در ویندوز 10 آنها را ارتقا نداده است

ویندوز جدید مایکروسافت این روزها از طرفداران زیادی برخوردار است و در روز های اولیه ارائه آن 25 میلیون کاربر اقدام به نصب این ویندوز کرده اند تا تجربه کار با ویندوز جدید مایکروسافت را کسب کند.

در ادامه مطلب مواردی را که در ویندوز 10 ارتقا پیدا نکرده اند را معرفی خواهیم کرد.

آموزش رفع مشکل ارور آپدیت در ویندوز 10

بسیاری از کاربران که با آمدن ویندوز 10 انتظار داشتند با یک ویندوز بی نقص مواجه شوند ولی بعضی مشکلات در ویندوز 10 وجود دارد که باعث آزار کاربران میشود. یکی از این مشکلات ارور هایی در هنگام دریافت آپدیت های ویندوز 10 میباشد که با ارور هایی مواجه میشوند و نمیتوانند درایور خود را آپدیت کنند بدون نمایش هیچگونه پیغام خطا.

در ادامه مطلب روش حل مشکل ارور در هنگام آپدیت ویندوز 10 را آموزش خواهیم داد.

مطالب مرتبط