باز شدن صفحه خالی در هنگام شروع بکار Office 2015

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1

Office.2015

 در نسخه های قدیمی تر Office زمانی یک فایل خالی Word باز میکردید صفحه سفید و آماده کار ظاهر میشد. اما در نسخه جدید آفیس با باز کردن فایل ورد صفحه ای باز میشود که در آن قالب های آماده برای کار قرار داده شده است. اما این قالب ها خیلی کم مورد استفاده قرار میگیرند.

روشی وجود دارد که به کمک آن میتوانید این صفحه را ببندید و هر بار که وارد ورد میشوید مستقیم به صفحه سفید بروید.

 

ابتدا وارد محیط نرم افزار ورد شوید و روی لوگوی نرم افزار کلیک کنید.

حال گزینه Preferences را بزنید.

وارد بخش General شوید و تیک کنار گزینه Show Word Document Gallery When Opening Word را خاموش کنید.

سپس از نرم افزار خارج شوید و با ورود مجدد به ویندوز این صفحه دیگر نمایش داده نمیشود.

این روش را برای نرم افزار های اکسل و پاورپوینت نیر میتوانید انجام دهید.

جستجو

مهمترین مطالب

نکات انتخاب یک مودم وایرلس

امروزه اینترنت های ADSL در تمام نقاط کشور همه گیر شده است و اکثر کاربران از اینترنت های پرسرعت استفاده میکنند.

شاید یکی از چالش های استفاده از اینترنت های پرسرعت انتخاب یک مودم وایرلس باشد.

در ادامه مطلب چند نکته برای انتخاب یک مودم وایرلس را آموزش خواهیم داد.

آموزش انتقال اندروید به iOS

ممکن است کاربران اندروید برای تست کردن اپل بخواهند به iOS مهاجرت کنند مخصوصا با ارائه نسخه جدید سیستم عامل اپل با نام iOS 9 . ممکن است در نگاه اول انتقال اطلاعات از اندورید به iOS کاری بسیار دشوار به نظر برسد ولی شرکت اپل برای این دسته از کاربران که قصد مهاجرت دارند نیز فکری کرده است.

در ادامه مطلب روش انتقال اندورید به iOS را آموزش خواهیم داد.

آموزش ثبت نام در توییتر

 

بعد از فیسبوک، معروف ترین شبکه اجتماعی موجود توییتر است. این شبکه اجتماعی به دلیل حضور افراد مشهور و معروف، مخاطبان زیادی دارد.

 

شاید شما هم علاقمند به ارتباط با افراد معروف باشید. در این مطلب آموزش ثبت نام و شروع بکار با توییتر را برای شما آماده کرده ایم.

آموزش کج نوشتن در فتوشاپ

بهترین نرم افزار برای طراحی ها گرافیکی PhotoShop است.

در طراحی کارت های ویزیت و بروشور ها شما نیاز دارید که به فونت خود حالت های مختلفی بدهید و آن را کج کنید.

در این مطلب آموزش کج نوشتن در فتوشاپ را برای شما آماده کرده ایم.

هر آنچه در مورد تبلیغات اینترنتی باید بدانید

تبلیغ در اینترنت به یکی از صنعت های اصلی در زمینه تبلیغات تبدیل شده است. شاید شما هم بخواهید از این نوع تبلیغات استفاده کنید و خود را در معرض دید قرار دهید. قبل از هر کاری نیاز دارید اطلاعات مختصری در مورد تبلیغات اینترنتی بدانید.

 

در این مطلب هر آنچه در مورد تبلیغات اینترنتی باید بدانید را به شما خواهیم گفت.

 

تبلیغات اینترنتی، متضمن هزینه پایین و با صرفه بوده و فضایی کاملا تجاری جهت افزایش فروش فراهم میکند. هدف گیری در تبلیغات و ایجاد رقابت و در نهایت، افزایش مشتری، افزایش فروش، ایجاد پیشرفت نسبت به رقبا، افزایش بازدید و افزایش ترافیک وب سایت از مهمترین ویژگی های این نوع از تبلیغ است.
 
به یاد داشته باشید که از طریق تبلیغات اینترنتی، بسیاری از موسسات جهانی درآمد بسیار زیادی حاصل میکنند و به خاطر رشد سریع کاربران اینترنتی در جهان درصد زیادی از هزینه‌های تبلیغاتی آنها صرف تبلیغات آنلاین میشود و این درصد هر ساله در حال افزایش است.
 
مطمئن ترین تعامل اینترنتی
بدون شک تبلیغات اینترنتی مطمئن ترین روش ارتباط دو طرفه بین تبلیغ کننده و مخاطب است و از آنجایی که مخاطبان هم تبلیغات را دریافت میکنند و هم میتوانند بازخورد بدهند و سوالات خود را در مورد محصولات با تبلیغ کنندگان مطرح کنند، تبدیل به پر طرفدارترین روش تبلیغات شده اند.
 
در این تبلیغات به دلیل قابلیت هدف قرار دادن دقیق و مشخص مخاطبان، میتوان پیامها را به گونه ای طراحی کرد تا برای جذب نیازها و خواسته های معین مخاطبان، سودمند باشد. در تبلیغات اینترنتی شما میتوانید با شناسایی دقیق مخطبان، اطلاعات بهتری در خصوص نیازها و خواسته های آنها به دست آوردید و به راحتی پیام آگهی بسیار جذاب تری طراحی کنید.
 
شانس خود را افزایش دهید.
در این نوع از تبلیغات شانس با شماست، زیرا به راحتی میتوانید، پس از نمایش آگهی بلافاصله فروش را آغاز کنید. در تبلیغات اینترنتی از روشهای متعددی، برای جذب مشتری، به منظور انتخاب، ارائه و نمایش تبلیغات ایستا یا پویا استفاده میشود که غالبا بر اساس محتوای صفحه، اطلاعات شخصی و مبادله پویای اطلاعات تنظیم میشوند. توجه داشته باشید که چون تبلیغات اینترنتی دارای دسترسی جهانی است و در تمام روزهای سال و تمام ساعت روز در دسترس میباشد لذا موجب افزایش قابلیت مشاهده و گسترش بازار آن میشود و درست به همین علت شانس زیادی برای جلب مخاطب خواهد داشت.
 
یک پیوند مستقیم و اثر بخش
واضح است که میتوانید، با کمک تبلیغات اینترنتی و با یک پیوند مستقیم، دسترسی به اطلاعات محصولات مرتبط را برای مخاطبان فراهم سازید. این قابلیت غالبا منجر به مبادله محصولات و افزایش تعاملات تجاری میشود. حال، اگر به سه ویژگی منحصر به فرد که عبارتند از نمایش، نگهداری و به روز رسانی آسان به دلیل ماهیت دیجیتالی این نوع از تبلیغات توجه کنید، خواهید دید که از قابلیت ردگیری و اندازه گیری بالایی برخوردار بوده و از روشهای گوناگونی برای ردگیری، ارزیابی عملکرد و سنجش اثربخشی استفاده میکند.

مطالب مرتبط