بیلد 10558 جدید ویندوز 10

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1

بیلد 10558 جدید ویندوز 10

مایکروسافت بعد از ارائه رسمی ویندوز 10 شروع به کار بروی بیلد های دیگری از این ویندوز کرده است و بیلد جدیدی را به صورت غیر رسمی ارائه کرده است.

در ادامه مطلب درباره این بیلد جدید بیشتر توضیح خواهیم داد.

مایکروسافت اعلام داشته که پس از رویداد 6 اکتبر (سه شنبه پیش رو)، بیلد جدیدی از ویندوز 10 برای کامپیوتر‌ها و موبایل عرضه می‌شود. طبق تصاویر درز یافته، می‌دانیم که این کمپانی بیلد جدیدی را هم اکنون برای شرکای خود ارسال کرده است. افشاگر مشهور روسی با نام مستعار WZor ، اولین تصویر از بیلد 10558 ویندوز را منتشر کرد. با اینکه این تصویر چیز زیادی با خود ندارد، اما می‌تواند نشان از عرضه یک بیلد جدید در آینده نزدیک باشد.

هنوز مشخص نیست که بیلد 10558 در اختیار کاربران شرکت کننده در برنامه ویندوز اینسایدر قرار گیرد و احتمال آن نیز ضعیف است اما تمامی تغییرات این بیلد در بیلد آتی که برای کاربران ویندوز اینسایدر عرضه می‌شود، گنجانده خواهد شد. آخرین بیلد ارائه شده برای کاربران ویندوز اینسایدر 10547 است که تنها برای کاربران شرکت کننده در حلقه سریع در دسترس می‌باشد، این بیلد با تغییرات مفیدی از جمله افزودن سطر چهارم به کاشی‌های زنده استارت منو، رفع مشکلات استارت منو و کورتانا و بروزرسانی اغلب اپلیکیشن‌های پیش فرض همراه بود.


افزون بر نسخه جدید برای کاربران PC ، مایکروسافت هم زمان مشغول کار بر روی بیلد جدیدی از ویندوز 10 موبایل برای کاربران ویندوز اینسایدر است که به گفته آقای گابریل آئول، پس از رویداد روز سه شنبه منتشر می‌شود. از آنجایی که ویندوز 10 موبایل در ماه نوامبر عرضه می‌شود، انتظار می‌رود که طی سی روز آتی شاهد ارائه بیلد‌های آزمایشی متعددی باشیم.


WZor وعده تصاویر و جزئیات جدیدی از بیلد 10558 ویندوز 10 را داده است.

جستجو

مهمترین مطالب

پیام های تبلیغاتی و جوایز در تلگرام و لاین

به تازگی پیام هایی مبنی بر برنده شدن تبلت و موبایل یا ساعت های اپل برای کاربران تلگرام و لاین ارسال میشود.

اما آیا این پیام ها حقیقی هستند؟

در این مطب پیام های تبلیغاتی و جوایز در تلگرام و لاین را بررسی خواهیم کرد.

آموزش ریستارت حرفه ای کامپیوتر

شاید کامپیوتر افراد حرفه ای را دیده باشید که یک کلید میانبر برای ریستارت کردن سریع کامپیوتر ساخته اند و با اجرای آن در چند ثانیه بدون تاخیر سیستم مجدد راه اندازی میشود.

در ادامه مطلب روش ریستارت مانند یک حرفه ای را آموزش خواهیم داد.

ویژگی رول کردن صفحه نمایش در ویندوز 10

پیمایش در پس‌ زمینه از جمله درخواست‌ های کاربران بود که از مدت‌ ها قبل نیاز به آن احساس میشد، مایکروسافت این ویژگی ‌را در ویندوز 10 پیاده‌سازی کرد.

در ادامه مطلب شما را با این ویژگی ویندوز 10 آشنا خواهیم کرد.

آموزش اضافه کردن آیکون های پیش فرض به دسکتاپ ویندوز 10

هنگامی که ویندوز 10 را نصب میکنید آیکون های پیش فرض بر روی صفحه دسکتاپ فقط سطل زباله ویندوز میباشد و برای اینکه به آیکون های پیش فرض ویندوز بر روی دسکتاپ اضافه کنید باید به روش دستی این کار را انجام دهید.

در ادامه مطلب روش اضافه کردن آیکون په صفحه دسکتاپ ویندوز 10 را آموزش خواهیم داد.

آموزش غیرفعال کردن انیمیشن های مک

سیستم عامل مک دارای محیط انیمیشنی و زیبایی است. اما این انیمیشن ها بسیار سرعت گیر هستن و به شدت کارای سیستم را کاهش میدهند. شما با غیر فعال کردن این انیمیشن ها میتوانید سرعت سیستم خود را افزایش دهید.

در این مطلب آموزش غیرفعال کردن انیمیشن های مک را برای شما آماده کرده ایم.

مطالب مرتبط