بیلد 10576 ویندوز 10 منتشر شد

5 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 5.00 (1 Vote)

بیلد 10576 ویندوز 10 منتشر شد

مایکروسافت بیلد 10576 ویندوز 10 را بالاخره منتشر کرد. این نسخه برای گوشی های همراه و کامپیوتر های خانگی منتشر شده است.

در ادامه مطلب درباره بیلد 10576 ویندوز 10 بیشتر توضیح خواهیم داد.

با استفاده از قابلیت جدید Media Casting در مرورگر Microsoft Edge ، کاربران Windows Insiders هم اکنون میتوانند ویدیوها، تصاویر و محتویات صوتی را بر روی دستگاه های سازگار و متصل به شبکه ذخیره سازی کنند. مایکروسافت همچنین برنامه های جدیدی را برای کنترل و دنبال کردن محتویات ذخیره شده توسط این قابلیت، در اختیار کاربران قرار می دهد.

دیگر قابلیت جدید این نسخه از ویندوز 10 بازهم مربوط به مرورگر Edge است. این بار قابلیت Ask Cortana در فایل های PDF موجود در این مرورگر هم در دسترس قرار گرفته است. از طرفی کاربران هم اکنون میتوانند در هنگام خواندن فایل های PDF در مرورگر Edge قسمت های مختلف متن را نشانه گذاری کنند. با استفاده از قابلیت Ask Cortana امکان جستجو و یافتن اطلاعات بیشتر در این گونه از فایل ها فراهم هست. برنامه Xbox نیز در ویندوز 10 هم اکنون از قابلیت ضبط صوتی جدیدی بهره میبرد.

مایکروسافت همچنین اعلام کرده است که این نسخه جدید شامل چند تغییر نیز شده است. برنامه Xbox در ویندوز 10 هم اکنون این اجازه را دارد که در اجرای بازی ها از چند گیگابایت حافظه موجود در کامپیوتر استفاده کند. علاوه بر این مایکروسافت نسخه اولیه از قابلیت Nested Virtualization را به این نسخه اضافه کرده است. این قابلیت به کاربران این امکان را میدهد تا چند نسخه مجازی از ویندوز 10 را به صورت همزمان به اجرا در بیاورند.

اگر شما هم یکی از کاربران Windows Insider هستید میتوانید از این ویژگی های جدید در بیلد 10576 از ویندوز 10 بهره مند شوید.

جستجو

مهمترین مطالب

آشنایی با ورژن های ویندوز 10

نسخه های متفاوتی از ویندوز 10 وجود دارد که اغلب کاربران برای انتخاب ورژن مناسب برای سیستم خود دچار مشکل میشوند و نمیتوانند بهترین نسخه را انتخاب کنند.

در ادامه مطلب با ورژن های مختلف ویندوز 10 بیشتر آشنا خواهید شد.

دلیل کرش کردن مرورگر ویندوز 10

ویندوز 10 نسل مرورگر خود را به کلی تغییر داد و مرورگر Edge را همراه این ویندوز روانه بازار کرد.

اما این مرورگر مانند نسل قبلی خود مشکلات بسیاری دارد. یکی از اصلی ترین مشکلات این مرورگر کرش کردن است.

در ادامه مطلب دلیل کرش کردن مرورگر ویندوز 10 را توضیح خواهیم داد.

آموزش پاک کردن برنامه های در ویندوز 10

بسیاری از کاربران ویندوز جدید مایکروسافت را از همان ابتدا که به صورت آزمایشی در اختیار عموم قرار داده یود نصب و استفاده میکردند. بسیاری دیگر نیز با ارائه رسمی این ویندوز اقدام به نصب آن کرده اند.

یکی از قابلیت های جدید ویندوز 10 نحوه جدید حذف برنامه های ویندوز میباشد. علاوه بر روش قدیمی حذف برنامه های میتوانید از روش دیگری نیز این عمل را در ویندوز 10 انجام دهید.

در ادامه مطلب روش حذف برنامه در ویندوز 10 را آموزش خواهیم داد.

آموزش اضافه کردن چند اثر انگشت به قفل گوشی های سامسونگ

گوشی های جدید سامسونگ از سیستم FingerPrint بهره میبرند. به کمک این تکنولوژی میتوانید یک یا چند اثر انگشت به دستگاه معرفی کنید و قفل دستگاه را با کمک آن باز کنید.

در این مطلب آموزش اضافه کردن چند اثر انگشت به قفل گوشی های سامسونگ را برای شما آماده کرده ایم.

معرفی کلید های میانبر ویندوز 10

ویندوز 10 آخرین ویندوز ساخته شده توسط شرکت مایکروسافت است که تغییرات بسیار زیادی نسبت به نسخه های قبلی دارد.

از جمله تغییرات این ویندوز میتوان به متفاوت بودن برخی کلید های میانبر در کیبورد اشاره کرد.

در این مطلب به معرفی کلید های میانبر ویندوز 10 میپردازیم.

مطالب مرتبط